Вже п'ять років поспіль Hyundai Motor Company входить до рейтингу ТОП-40 світових брендів, який складає Interbrand, провідне консалтингове агентство в галузі брендингу. У 2019 компанія повторила свій минулорічний успіх, закріпившись на почесному 36-му місці в рейтингу найбільш цінних світових брендів. Ринкова вартість бренду Hyundai виросла до 14,1 млрд. доларів - це на 4.6% більше, ніж у 2018 році.

Компанія Hyundai Motor вперше увійшла до рейтингу Interbrand у 2005 році - тоді вона зайняла 85-е місце з оцінкою бренду в 3.5 млрд. доларів. За минулі 15 років ринкова вартість бренду збільшилася більш ніж в чотири рази - до 14,1 млрд. доларів.

«Прогресивне зростання ринкової вартості бренду Hyundai стало можливим завдяки активним інвестиціям компанії в технології водневого транспорту та альтернативного транспорту майбутнього. Крім того, чітка стратегія Hyundai Motor з розвитку водневого суспільства і її успішне входження в робототехнічний бізнес наочно продемонстрували, що компанія активно реагує на зміни, що відбуваються в індустрії мобільності майбутнього», - сказав Майк Роча, директор по оцінці світових брендів компанії Interbrand.

Позиції Hyundai Motor в рейтингу Interbrand за останні десять років*

Рік

Загальний рейтинг

Вартість бренду ($ млрд.)

2019

36

14.1

2018

36

13.5

2017

35

13.2

2016

35

12.5

2015

39

11.3

2014

40

10.4

2013

43

9.0

2012

53

7.5

2011

61

6.0

2010

65

5.0

 

«Hyundai Motor прагне стати лідером в галузі мобільності майбутнього, використовуючи радикальні зміни, що відбуваються зараз в автомобільній промисловості, для створення нових можливостей. Роблячи значні інвестиції в майбутнє водневе співтовариство, а також використовуючи свою технологічну конкурентоспроможність, Hyundai Motor робить все можливе, щоб зарекомендувати себе як інноваційний і креативний бренд», - заявив Вон Хонг Чо, директор по маркетингу компанії Hyundai Motor.

У світовому автомобільному рейтингу Interbrand 2019 року Hyundai Motor продовжує, як і роком раніше, утримувати 6 місце, випередивши такі компанії, як Volkswagen, Audi, Porsche і Nissan.

TOP-10 автомобільних брендів 2019 року за версією Interbrand**

Місце

Компанія

Вартість бренду ($ млрд.)

1

Toyota

56.2

2

Mercedes-Benz

50.8

3

BMW

41.4

4

Honda

24.4

5

Ford

14.3

6

Hyundai Motor

14.1

7

Volkswagen

12.9

8

Audi

12.6

9

Porsche

11.6

10

Nissan

11.5

*/** Рейтинг Interbrand заснований на фінансових показниках компанії разом з маркетінговими активностями. Він також відображає потенційний прибуток кожного бренду.