Гарантия 5 лет

Гарантия 5 лет распространяется на автомобили мелкоузловой сборки (Hyundai Tucson, Hyundai Elantra XD), а также на автомобили, приобретённые до 1 марта 2011 года.

Компания Hyundai Motor Company (далее - Изготовитель) предлагает Вам автомобили Hyundai изготовленные из высококачественных материалов согласно последним технологиям автомобильной индустрии, и соответствующие высоким стандартам качества. Тем не менее, для обеспечения нормальной эксплуатации автомобиля предоставляет следующие условия гарантии на 5 лет:
  1. Умови надання гарантії
  2. Гарантійний термін експлуатації
  3. Гарантія на окремі комплектуючі
  4. Гарантія на запасні частини
  5. Гарантія на ЛФП автомобіля
  6. Гарантія за межами України
  7. Що не покривається гарантією
  8. Умови припинення гарантії
  9. Правила та терміни проведення гарантійного ремонту
  10. Виключення усіх інших видів гарантії

1. Умови надання гарантії

Придбаний Вами автомобіль увібрав в себе величезний досвід та знання інженерів та спеціалістів Виробника з тим щоб зробити його максимально надійним та зручним в експлуатації.

Перед початком експлуатації радимо Вам уважно ознайомитися з встановленим обладнанням, особливостями експлуатації та обслуговування автомобіля, які вказані у Керівництві з експлуатації та пункті 4 цього договору.

Виробник надає гарантію на автомобіль, включаючи всі його складові частини (окрім виключень прописаних в даному договорі).

Гарантія Виробника розповсюджується на усунення недоліків, спричинених дефектами матеріалів або складання виробничого характеру, та дійсна тільки у відношенні автомобілів придбаних через офіційну дилерську мережу ООО "Хюндай Моторс Україна" протягом гарантійного терміну його експлуатації.

Для того щоб скористатися гарантією Виробника, необхідно звернутися до будь6якого офіційного Дилера ТОВ "Хюндай Моторс Україна", уповноваженого ним виконувати ремонтні та сервісні роботи. Адреса та телефони підприємств дилерської мережі

Дистриб'ютора вказані в пункті 8 сервісної книжки та на офіційному сайтіДистриб'ютора (www.hyundai.com.ua). *1

Для збереження права скористатися гарантією, Власник зобов'язаний регулярно та вчасно, згідно з встановленим у цьому договорі регламентом, надавати автомобіль у розпорядження офіційних сервісних центрів дилерської мережі Дистриб'ютора для проведення технічного обслуговування, огляду та діагностики, а також неухильно слідувати пунктам цього договору. *2

УВАГА! Гарантійне обслуговування надається тільки за наявності Сервісної книжки, з відповідними відмітками, що підтверджують своєчасне виконання операцій по технічному обслуговуванню, діагностиці та ремонту автомобіля в обсягах та кількості, рекомендованих Дистриб'ютором.

Сервісна книжка поставляється разом з автомобілем.

Книжка є дійсною тільки за наявності у ній наступної інформації:

  • в повному обсязі подано інформацію про автомобіль, його Виробника та Продавця;
  • дата продажу автомобіля першому Власнику (дата початку відліку гарантійного терміну);
  • заповнена реєстраційна картка, що засвідчує про ознайомленість Власника з умовами представленої гарантії;
  • вилученого талону та заповненого корінця по передпродажній підготовці автомобіля, що також засвідчує про перевірку Власником комплектності та споживчих властивостей автомобіля.

2. Гарантійний термін експлуатації

На новий автомобіль Hyundai, проданий через офіційну дилерську мережу Дистриб'ютора в Україні та його лакофарбове покриття, окрім окремих комплектуючих виробів п. 1.3 та витратних матеріалів п. 1.7, установлюється гарантійний термін експлуатації з моменту поставки першому Власнику (тобто з указаної в реєстраційній картці сервісної книжки дати відліку гарантійного терміну) 60 місяців або 100 000 км пробігу (в залежності від того, що наступить раніше).

Дистриб'ютор представляє Власнику право на безкоштовне усунення недоліків в двигуні, коробці перемикання передач, роздаточній коробці та задньому мосту, за виключенням всього навісного обладнання та електричних датчиків, що виникли з вини Виробника, протягом 24 місяців після закінчення гарантійного терміну експлуатації за умови, що пробіг автомобіля не перевищує 100 000 км, при умові дотримання положень, вказаних в даній Сервісній книжці.

3. Гарантія на окремі комплектуючі

На комплектуючі вироби, перелічені нижче, надається гарантія з моменту поставки першому Власнику 12 місяців не залежно від пробігу:

  • акумуляторні батареї, встановлені Виробником;
  • аудіоапаратура, автоматичні зовнішні антени;
  • гумові та гумометалеві деталі підвіски автомобіля (кожухи, подушки, пильники, втулки, відбійники);
  • амортизатори всіх видів;
  • шарові шарніри підвіски та рульового керування;
  • підшипники кочення ступиць коліс автомобіля;
  • рідина системи кондиціонування;
  • деталі вихлопної системи автомобіля (окрім каталітичних нейтралізаторів);
  • дроти високої напруги.

Гарантію на покришки, встановлені на автомобілі Виробником, забезпечує виробник даних шин. Якщо в процесі експлуатації автомобіля виявляється дефект покришок, для експертного висновку або отримання компенсації слід звертатись до виробника шин напряму.

4. Гарантія на запасні частини

Гарантія на деталі, крім зазначених в пункті 1.3, безкоштовно відремонтовані або встановлені замість несправних при гарантійному ремонті, надається до кінця терміну базової гарантії на автомобіль. Деталі автомобіля, замінені по гарантії, переходять у власність Виробника.

На оригінальні запасні частини, придбані за оплату та встановлені на автомобіль (за виключенням витратних, вказаних в п. 1.7 "Що не покривається гарантією"), гарантія починається з дати їх установки на офіційному сервісному центрі та діє протягом 12 місяців або 20 000 км в залежності від того, что наступить раніше.

5. Гарантія на ЛФП автомобіля

Гарантія на ЛФП (Лакофарбове покриття) автомобілів Hyundai складає 36 місяців або 100 000 км, в залежності від того, що настане раніше, при умові дотримання правил догляду та експлуатації автомобіля.

Гарантія на ЛФП втрачається при:
Недотриманні Власником автомобіля елементарних правил догляду та збереження транспортного засобу, вказаних в керівництві з експлуатації та ігноруванні рекомендацій працівників сервісу Дилерських центрів при періодичному огляді кузова згідно даного сервісного договору.

Несвоєчасне звернення Власника на уповноважений Дилерський центр для усунення виявленого дефекту на початковій стадії.

Використання неоригінальних запасних частин та матеріалів.

Дії промислових та хімічних викидів, кислотних або лужних забруднень, рослинного соку, продуктів життєдіяльності птахів та тварин, каміння, гравію, піску, солі та смол від дорожнього покриття, граду, дощу, блискавки та інших впливів, пов'язаних із технічною діяльністю людини та природними катаклізмами.

Гарантія на ЛФП не розповсюджується на:

  • деталі вихлопної системи;
  • важелі щіток склоочищувачів;
  • колісні диски та ковпаки;
  • деталі підвіски, системи керування та трансмісії автомобіля, а також інші деталя, які не являються невід'ємною частиною кузова автомобіля.
  • днище кузова автомобіля та колісних арок, що піддаються впливу від дорожнього покриття і не являються зовнішніми поверхнями кузова автомобіля.

УВАГА!
Обов'язковою умовою збереження гарантії на ЛФП є проведення планових оглядів кузова під час періодичних сервісних оглядів у офіційних Дилерів Hyundai із занесенням відповідних відміток у талон технічного обслуговування автомобіля.
У процесі огляду спеціалістами станції визначається стан кузова та необхідність виконання відповідних робіт. Власник інформується про результати огляду та виявлені дефекти ЛФП, після чого зобов'язаний протягом не більше як 26х місяців звернутися на офіційний сервіс Hyundai для їх усунення. При відмові занесення виявлених дефектів що зявились в результаті зовнішньої дії на автомобіль до карточки.

6. Гарантія за межами України

Hyundai Motor Company (Хюндай Мотор Компані) підтверджує, що ця гарантія зберігає свою дію в усіх країнах, де існує офіційне представництво компанії.

Важливо знати, що для збереження права на отримання гарантійної послуги та збереження загальної гарантії на автомобіль, слід звертатися тільки до офіційного Дилера Hyundai. При цьому умови гарантії і періодичність технічного обслуговування повинні відповідати умовам даного договору і за межами України.

7. Що не покривається гарантією

Гарантія Виробника обмежена тільки дефектами виробничого характеру та не розповсюджується на наступні випадки:

  • регламентні роботи при плановому технічному обслуговуванні, включаючи діагностику та регулювання будь6яких систем, чистку, змащування, балансування, проточку, заміну або долив всіх видів мастил, змазок, експлуатаційних рідин, якщо тільки це не є необхідним при проведенні гарантійного ремонту автомобіля.
  • роботи з профілактичного обслуговування, в тому числі мийку, полірування, чистку салону
  • витратні та мастильні матеріали одноразового використання та інші, що піддаються зносу та руйнуванню при нормальній експлуатації:
    • всі типи фільтрів;
    • свічі запалювання та накалювання;
    • паливні форсунки;
    • диски зчеплення;
    • гальмівні колодки, гальмівні диски та барабани;
    • щітки склоочищувачів;
    • гумотехнічні вироби, в тому числі гумові ущільнювачі дверей, капоту, вікон, багажника;
    • зливні та заправні різьбові пробки та ущільнюючі кільця;
    • лампи розжарювання, світлодіоди та плавкі запобіжники;
    • щітки всіх типів електродвигунів;
    • оливи моторні, трансмісійні, гідроприводів, консистентні змазки;
    • рідини: охолоджуюча, приводу зчеплення, гальм, омивачів скла та фар, паливо;
    • скло дзеркал усіх видів;
    • кріплення;
    • каталітичні нейтралізатори.
  • експлуатаційний знос та природна зміна стану деталей, що виникають в наслідок виконання ними своїх функцій (в тому числі деталей внутрішньої та зовнішньої обробки, чохлів сидінь).

Несправності та пошкодження, які виникли внаслідок:

  • несвоєчасного усунення інших несправностей;
  • руху автомобіля при недостатній кількості експлуатаційних матеріалів (наприклад, оливи, охолоджуючої або гальмівної рідини) у зв'язку із несвоєчасним виявленням експлуатаційної витрати або витоку;
  • у результаті використання не рекомендованих Виробником експлуатаційних рідин, палива та мастильних матеріалів;
  • несправності систем паливної, впуску, випуску та запалювання у наслідок використання палива не відповідного вказаному в Керівництві по експлуатації та нормам чинного законодавства (в тому числі забрудненого або етилованого бензину);
  • пошкодження (в тому числі деталей трансмісії), що виникли внаслідок помилкових дій при керуванні автомобілем;
  • пошкодження (в тому числі деталей підвіски та рульового керування), що виникли внаслідок неакуратного керування на нерівносm